Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Jastrzębi

Jastrzębia 119

26-631 Jastrzębia

   NIP 7962489367    

REGON 672771613

 

 

Nabór na stanowisko Referent ds. Świadczeń Rodzinnych

 

Jastrzębia, dnia 13.04.2023 r.

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębi

ogłasza nabór kandydata na wolne stanowisko urzędnicze:

Referent ds. Świadczeń Rodzinnych

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe lub średnie, zgodnie z art. 6 ust. 3, pkt 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530),
  2. obywatelstwo polskie, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530),
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530),
  4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgodnie z art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530),
  5. nieposzlakowana opinia, zgodnie z art. 6 ust. 3, pkt 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
    o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530),
  6. ogólna znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2022, poz. 2000
    z późn. zm.), ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 615 z późn. zm.), ustawy z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów (Dz. U. z 2020 poz. 1297), ustawy z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin
    „Za życiem” (Dz. U. z 2020 poz. 1329 ze zm.), ustawy z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1744 ze zm.), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 40 ze zm.) oraz przepisów wykonawczych do powyższych ustaw,
  7. znajomość obsługi komputera.

 II. Wymagania dodatkowe:

  1. Predyspozycje osobowościowe – rzetelność, staranność, sumienność, odpowiedzialność, odporność
    na stres, komunikatywność,
  2. Bardzo dobra motywacja do pracy,
  3. Bardzo dobra umiejętność organizacji czasu pracy,
  4. Umiejętność pracy w zespole,
  5. Umiejętność radzenia sobie z wymagającym klientem,
  6. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym umiejętność korzystania z edytorów tekstów
    i arkuszy kalkulacyjnych (z Pakietu MS Office).
  7. Znajomość obsługi programu komputerowego do obsługi świadczeń rodzinnych AMAZIS lub innego oraz programu PłATNIK.
  8. Umiejętność korzystania z przepisów prawa w pracy zawodowej.

 

III. Zakres wykonywanych zadań:

  1. Udzielanie informacji dotyczących prawa do świadczeń rodzinnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  2.  Przyjmowanie, ewidencjonowanie i rozpatrywanie wniosków o przyznanie prawa do świadczeń
     rodzinnych wraz z wymaganymi dokumentami.
  3. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie spraw dotyczących świadczeń rodzinnych.
  4. Przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień w sprawach indywidualnych z zakresu świadczeń rodzinnych.
  5. Przyjmowanie i przekazywanie odwołań od decyzji wraz z aktami sprawy organowi odwoławczemu.
  6. Przygotowanie list wypłat przyznanych świadczeń.
  7. Prowadzenie bieżącej korespondencji dotyczącej świadczeń.
  8. Współpraca w zakresie przepisów o koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
    z marszałkami województw, regionalnymi ośrodkami polityki społecznej oraz urzędami wojewódzkimi.
  9. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie powierzonych zadań.
  10. Przygotowywanie zaświadczeń na prośbę strony lub innego urzędu.
  11. Przygotowanie wezwań w sprawie uzupełnienia dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia wniosków.
  12. Obsługa systemów informatycznych wspomagających zakres realizowanych zadań oraz poczty elektronicznej.
  13. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.
  14. Prowadzenie archiwizacji w zakresie wykonywanych zadań.
  15. Odpowiedzialność za prawidłowe naliczanie wysokości świadczeń.
  16. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych.

IV. Warunki pracy oferowane kandydatom:

Umowa o pracę.

Wymiar czasu pracy: etat, 40 godz. tygodniowo, (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie
z odrębnymi przepisami).

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębi, Jastrzębia 119.

Stanowisko: Referent.

Planowany termin rozpoczęcia pracy: maj 2023 rok.

 

V. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jastrzębi, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

VI. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny,

2) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,

3) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

5) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku,

6) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,

7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,

8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych, potwierdzone własnoręcznym podpisem.

 

VII. Inne informacje związane z naborem na stanowisko:

  1. Każdy dokument składający się na treść oferty, w którym wymagany jest podpis oferenta, wymaga złożenia własnoręcznego podpisu, pod rygorem odrzucenia oferty.
  2. Kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem.
  3. Dokumenty niekompletne lub wadliwie wypełnione nie podlegają uzupełnieniu lub poprawieniu.
  4. Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zastrzega sobie prawo do odstąpienia od naboru bez podania przyczyny lub niedokonania wyboru spośród osób, które będą spełniały warunki formalne.
  5. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 48 312 14 23

 

VIII. Termin i miejsce składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru
 na stanowisko referenta w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jastrzębi" pod adresem Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębi, Jastrzębia 119, 26-631 Jastrzębia w terminie do 24 kwietnia 2023 r. do godz. 12.00 (decyduje data wpływu oferty do Ośrodka).

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębi.

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębi

 

                                                                               Marzena Zawadzka  Hernik

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) informuję, że:

Administrator danych:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębi, Jastrzębia 119, 26-631 Jastrzębia.

Inspektor ochrony danych:

Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębi inspektorem ochrony danych pod adresem: anna.kuczynska@jastrzebia.pl

Cel przetwarzania danych oraz podstawa prawna:

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu bieżącego naboru kandydatów do realizacji zadań
referenta ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz przyszłych naborów, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych jw.

Odbiorcy danych:

Pani/Pana dane osobowe będą mogły być przekazywane wyłącznie podmiotom i osobom upoważnionym z mocy prawa.

Okres przechowywania danych osobowych:

Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od daty zatrudnienia osoby wyłonionej w drodze naboru.

Prawa osób, których dane dotyczą:

Ma Pani/Pan prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
  • ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
  • wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacja o wymogu podania danych:

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym, natomiast podanie innych danych jest dobrowolne.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania może skutkować brakiem możliwości udziału w naborze.

Pani/Pana dane nie będą przekazane do państw trzecich.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.

 

 

Załączniki:

Informacja o nierozstrzygnięciu naboru

Utworzono dnia 08.05.2023, 09:45

Informacje

Liczba wyświetleń: 238
Utworzono dnia: 13.04.2023

Historia publikacji

  • 08.05.2023 09:45, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja o nierozstrzygnięciu naboru
  • 17.04.2023 08:07, Administrator
    Edycja dokumentu: Nabór na stanowisko Referent ds. Świadczeń Rodzinnych
  • 13.04.2023 12:30, Administrator
    Dodanie dokumentu: Nabór na stanowisko Referent ds. Świadczeń Rodzinnych