Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

w Jastrzębi

Jastrzębia 119

26-631 Jastrzębia

   NIP 7962489367    

REGON 672771613

 

 

Zapytanie ofertowe - usługi całodobowego schronienia dla osób bezdomnych

ZAPYTANIE OFERTOWE

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębi zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usług całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Jastrzębia.

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jastrzębi.

Jastrzębia 119

26 -631 Jastrzębia

tel. 48 3121423

e-mail: gops@jastrzebia.pl

II. Tryb udzielania zamówienia.

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty (załącznik nr1) na podstawie zapisu art.4 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tj. Dz.U. 2021 poz. 1129 ze zm.)

III. Opis przedmiotu zamówienia.

  1.  Świadczenie usług całodobowego schronienia dla szacunkowo jednej osoby bezdomnej w postaci:
  • schroniska dla bezdomnych,
  • noclegowni,
  • ogrzewalni,      
  1. Schronienie dotyczy osób bezdomnych, których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Jastrzębia ( zgodnie z art. 101 ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. ( t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2268 ze zm.)
  2. Termin realizacji zamówienia: w okresie od 1 lutego 2023 do 31 grudnia 2023 r.
  3. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt. 1 odbywać się będzie odpowiednio na podstawie decyzji wydanej przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębi.
  4. Zamawiający zastrzega, aby standard usług świadczonych w prowadzonych placówkach był zapewniony na poziomie określonym w Rozporządzeniu Ministra Rodziny , Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni ( Dz.U. z 2018 r. poz. 896 ze zm.)
  5. Zamawiający zastrzega zmianę ilości osób bezdomnych potrzebujących całodobowego schronienia, zmniejszenia lub zwiększenia w zależności od faktycznych potrzeb,                     o czym Wykonawca każdorazowo będzie informowany.
  6. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osoby objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty doręczenia faktury.
  7. Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej  zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
  8.  Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.

IV. Kryterium oceny ofert.

  1. Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta,
  2. Dogodne umiejscowienie schroniska (odległość od siedziby zamawiającego),

V. Sposób przygotowania oferty:

  1. Wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1– wzór oferty.
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu wg Załącznika nr 2
  3. Oferta ma zostać sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej i podpisana przez osobę upoważnioną.
  4.  Do wypełnionego formularza należy dołączyć dokumenty wymienione w pozycji „Wymagane dokumenty”

Wymagane dokumenty:

  • W  zapytaniu  ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują  prowadzenie działalności w zakresie  pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia  prowadzonego  przez Wojewodę.  Warunek  zostanie  spełniony,  jeżeli  Wykonawca  złoży  Oświadczenie  stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
  • Wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący                o podstawie działalności podmiotu.(aktualny),
  • W przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego,
  • W przypadku pozostałych podmiotów ‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
  • Dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób                                          go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej,
  • Inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby                                   do reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym                          o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych                               do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające: -upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego, -zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Gminnym  Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Jastrzębi -upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń    w tym zakresie.
  • Odpis statutu.

 

VI. Miejsce i termin oraz sposób złożenia oferty

Ofertę należy złożyć w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Jastrzębi, Jastrzębia 119,                 26 -631 Jastrzębia.

Ofertę można składać drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście, drogą elektroniczną na adres email: gops@jastrzebia.pl wyłącznie na formularzu pn. „TREŚĆ OFERTY” będącym załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 10 lutego 2023 r. do godziny 12:00.

Oferty, złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający, może żądać od oferentów wyjaśnienia dotyczących treści złożonych ofert.

VI Informacje dodatkowe

Niniejsze zapytanie ofertowe nie obliguje Zamawiającego do zawarcia umowy, Zamawiający zastrzega, że po wybraniu najkorzystniejszej oferty skontaktuje się tylko z wybranym oferentem.

Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

Anna Kuczyńska – pracownik socjalny GOPS

XII. Załączniki do zapytania ofertowego:

  1. Formularz ofertowy.
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków.

 

Załączniki:

Zapytanie ofertowe

Utworzono dnia 30.01.2023, 09:48

Formularz ofertowy

Utworzono dnia 30.01.2023, 09:48

Informacje

Liczba wyświetleń: 144
Utworzono dnia: 30.01.2023

Historia publikacji

  • 30.01.2023 09:48, Administrator
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe
  • 30.01.2023 09:48, Administrator
    Dodanie załącznika: Formularz ofertowy
  • 30.01.2023 09:47, Administrator
    Dodanie dokumentu: Zapytanie ofertowe - usługi całodobowego schronienia dla osób bezdomnych